★★★★☆
4.5 étoiles sur 5 de 239 notations client
Unsavory Truth: How Food Companies Skew the Science of What We Eat (English Edition) - de Marion Nestle (Author)
Details Unsavory Truth: How Food Companies Skew the Science of What We Eat (English Edition)
Le paragraphe suivant contient des données complémentaires concernant Unsavory Truth: How Food Companies Skew the Science of What We Eat (English Edition)
Le Titre Du Fichier | Unsavory Truth: How Food Companies Skew the Science of What We Eat (English Edition) |
Sortié Le | |
Traducteur | Rushika Rabeeah |
Numéro de Pages | 468 Pages |
Taille du fichier | 23.99 MB |
Langue du Livre | Anglais et Français |
Éditeur | Longman |
ISBN-10 | 7277081752-VLD |
Format de Fichier | ePub PDF AMZ EZW NEIS |
Créateur | Marion Nestle |
ISBN-13 | 807-4441494619-ETI |
Nom de Fichier | Unsavory-Truth-How-Food-Companies-Skew-the-Science-of-What-We-Eat-(English-Edition).pdf |
Télécharger Unsavory Truth: How Food Companies Skew the Science of What We Eat (English Edition) Livre PDF Gratuit
Achetez et téléchargez ebook Unsavory Truth How Food Companies Skew the Science of What We Eat English Edition Boutique Kindle Agricultural Unsavory Truth How Food Companies Skew the Science of What We Eat English Edition eBook Marion Nestle Amazon Media EU Sà
How Food Companies Skew the Science of What We Eat Unsavory Truth Marion Nestle Basic Books Des milliers de livres avec la livraison chez vous en 1 jour ou en magasin avec 5 de réduction
wilds of alaska a new life in the alaskan wilderness growing up wild book 1unsavory truth how food companies skew the science of what we eatcovered calls made easy generate monthly cash flow by selling
Unsavory Truth How Food Companies Skew the Science of What We Eat Marion Nestle Norah Tocci Hachette Audio Livres
Dans son livre « Unsavory Truth How Food Companies Skew the Science of What We Eat » Marion Nestle professeur émérite de nutrition d’études alimentaires et de santé publique à l’Université de New York ÉtatsUnis nous aide à comprendre en quoi les études sur les aliments et les produits tiennent davantage du marketing que de la science et sont souvent payées par les sociétés et les associations professionnelles qui vendent ces aliments
Unsavory Truth eBook de Marion Nestle 9781541617315
Dans un nouveau livre à charge Unsavory Truth Mari on Nestle professeure de sciences de la nutrition à l’Université de New York NYU se livre à « une impitoyable dissection des méthodes qu’emploient les entreprises pour corrompre la science » écrit Felicity Lawrence